The social, emotional and educational competences of teachers as predictors of various aspects of the school culture

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001024501/Details
Matična publikacija: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (Tisak)
18 (2016), 4 ; str. 1087-1119
Glavni autori: Brust Nemet, Maja (Author), Velki, Tena
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
hrv
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01368naa a2200313 i 4500
001 NSK01001024501
003 HR-ZaNSK
005 20190402135433.0
007 ta
008 190320s2016 ci | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)001024501 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 1 |a eng  |a hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 37  |2 2011 
100 1 |a Brust Nemet, Maja  |4 aut 
245 1 4 |a The social, emotional and educational competences of teachers as predictors of various aspects of the school culture =  |b Socijalne, emocionalne i pedagoške kompetencije nastavnika kao prediktori različitih aspekata kulture škole /  |c Maja Brust Nemet, Tena Velki. 
246 3 1 |a Socijalne, emocionalne i pedagoške kompetencije nastavnika kao prediktori različitih aspekata kulture škole 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija i elektronički izvori: str. 1103-1105 
546 |a Tekst na hrv. jeziku: str. 1106-1119 
653 0 |a Osnovnoškolski nastavnici  |a Nastavničke kompetencije  |a Demografske značajke  |a Kultura škole 
653 5 |a Slavonija 
700 1 |a Velki, Tena  |4 aut 
773 0 |t Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (Tisak)  |x 1848-5189  |g 18 (2016), 4 ; str. 1087-1119  |w nsk.(HR-ZaNSK)000797834 
981 |b B06/16 
998 |b sapo1903 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/172316  |y Elektronička verzija članka