Ostvarenost ishoda učenja biologije u sustavu e-učenja

U kontekstu globalnih društvenih promjena u sustavu odgoja i obrazovanja važno je mijenjati pristup stjecanja temeljnih kompetencija učenika s posebnim naglaskom na razvoj njihove prirodoslovne i digitalne pismenosti. Današnje učenike, pripadnike allways on line generacije, karakterizira intenzivno...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001024522/Details
Matična publikacija: Educatio biologiae
(2018), 4 ; str. 56-66
Glavni autor: Bulić, Mila (Author)
Vrsta građe: e-članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.32633/eb.4.7
Elektronička verzija članka
LEADER 02570naa a22003254i 4500
001 NSK01001024522
003 HR-ZaNSK
005 20190329152608.0
006 m d
007 cr||||||||||||
008 190320s2018 ci | |0|| ||hrv
024 7 |2 doi  |a 10.32633/eb.4.7 
035 |a (HR-ZaNSK)001024522 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 37  |2 2011 
080 1 |a 57  |2 2011 
100 1 |a Bulić, Mila  |4 aut 
245 1 0 |a Ostvarenost ishoda učenja biologije u sustavu e-učenja  |h [Elektronička građa] /  |c Mila Bulić. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: 23. jed. 
520 |a U kontekstu globalnih društvenih promjena u sustavu odgoja i obrazovanja važno je mijenjati pristup stjecanja temeljnih kompetencija učenika s posebnim naglaskom na razvoj njihove prirodoslovne i digitalne pismenosti. Današnje učenike, pripadnike allways on line generacije, karakterizira intenzivno korištenje Interneta za socijalne interakcije, ali i za obrazovanje. Upravo stoga potrebno je implementirati IKT-u u nastavnu praksu, a jedna od mogućnosti je e-učenje. S ciljem istraživanja ostvarenosti ishoda učenja prema kognitivnim razinama zadataka obzirom na primijenjene postupke poučavanja i učenja, tradicionalnu nastavu i e-učenje, provedeno je istraživanje u nastavi Prirode i Biologije osnovne škole na uzorku od osam razrednih odjela. Rezultati istraživanja pokazuju podjednaku uspješnost učenika eksperimentalne i kontrolne skupine u ostvarenosti ishoda učenja te se e-učenje pokazalo jednako uspješnijim kao i tradicionalna nastava u kojoj su korištene suvremene nastavne strategije rada. Stoga se e-učenje može koristiti i u situacijama, poput bolesti, odlaska učenika na višednevna natjecanja, života u izdvojenim sredinama, kada ne postoji mogućnost da učenici nazoče redovnoj nastavi. Istraživanje je pokazalo kako učenici kontrolne i eksperimentalne skupine jednako uspješno/neuspješno rješavaju zadatke prve, druge i treće kognitivne razine. Dobiveni rezultati mogu poslužiti kreatorima obrazovne politike te biti smjernica učiteljima praktičarima za oblikovanje nastave. 
653 0 |a E-učenje  |a Osnovnoškolsko obrazovanje  |a Kognitivne sposobnosti 
773 0 |t Educatio biologiae  |x 1849-6520  |g (2018), 4 ; str. 56-66  |w nsk.(HR-ZaNSK)000898400 
981 |b Be2018  |b B01/18 
998 |b tino1903 
856 4 0 |u https://doi.org/10.32633/eb.4.7 
856 4 0 |u https://hrcak.srce.hr/216482  |y Elektronička verzija članka 
856 4 1 |y Digitalna.nsk.hr