Ostvarenost ishoda učenja biologije u sustavu e-učenja
U kontekstu globalnih društvenih promjena u sustavu odgoja i obrazovanja važno je mijenjati pristup stjecanja temeljnih kompetencija učenika s posebnim naglaskom na razvoj njihove prirodoslovne i digitalne pismenosti. Današnje učenike, pripadnike allways on line generacije, karakterizira intenzivno...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001024522/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Educatio biologiae (2018), 4 ; str. 56-66 |
Glavni autor: | Bulić, Mila (Author) |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.32633/eb.4.7 Elektronička verzija članka |
LEADER | 02570naa a22003254i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | NSK01001024522 | ||
003 | HR-ZaNSK | ||
005 | 20190329152608.0 | ||
006 | m d | ||
007 | cr|||||||||||| | ||
008 | 190320s2018 ci | |0|| ||hrv | ||
024 | 7 | |2 doi |a 10.32633/eb.4.7 | |
035 | |a (HR-ZaNSK)001024522 | ||
040 | |a HR-ZaNSK |b hrv |c HR-ZaNSK |e ppiak | ||
042 | |a croatica | ||
044 | |a ci |c hr | ||
080 | 1 | |a 37 |2 2011 | |
080 | 1 | |a 57 |2 2011 | |
100 | 1 | |a Bulić, Mila |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Ostvarenost ishoda učenja biologije u sustavu e-učenja |h [Elektronička građa] / |c Mila Bulić. |
300 | |b Ilustr. | ||
504 | |a Bibliografija: 23. jed. | ||
520 | |a U kontekstu globalnih društvenih promjena u sustavu odgoja i obrazovanja važno je mijenjati pristup stjecanja temeljnih kompetencija učenika s posebnim naglaskom na razvoj njihove prirodoslovne i digitalne pismenosti. Današnje učenike, pripadnike allways on line generacije, karakterizira intenzivno korištenje Interneta za socijalne interakcije, ali i za obrazovanje. Upravo stoga potrebno je implementirati IKT-u u nastavnu praksu, a jedna od mogućnosti je e-učenje. S ciljem istraživanja ostvarenosti ishoda učenja prema kognitivnim razinama zadataka obzirom na primijenjene postupke poučavanja i učenja, tradicionalnu nastavu i e-učenje, provedeno je istraživanje u nastavi Prirode i Biologije osnovne škole na uzorku od osam razrednih odjela. Rezultati istraživanja pokazuju podjednaku uspješnost učenika eksperimentalne i kontrolne skupine u ostvarenosti ishoda učenja te se e-učenje pokazalo jednako uspješnijim kao i tradicionalna nastava u kojoj su korištene suvremene nastavne strategije rada. Stoga se e-učenje može koristiti i u situacijama, poput bolesti, odlaska učenika na višednevna natjecanja, života u izdvojenim sredinama, kada ne postoji mogućnost da učenici nazoče redovnoj nastavi. Istraživanje je pokazalo kako učenici kontrolne i eksperimentalne skupine jednako uspješno/neuspješno rješavaju zadatke prve, druge i treće kognitivne razine. Dobiveni rezultati mogu poslužiti kreatorima obrazovne politike te biti smjernica učiteljima praktičarima za oblikovanje nastave. | ||
653 | 0 | |a E-učenje |a Osnovnoškolsko obrazovanje |a Kognitivne sposobnosti | |
773 | 0 | |t Educatio biologiae |x 1849-6520 |g (2018), 4 ; str. 56-66 |w nsk.(HR-ZaNSK)000898400 | |
981 | |b Be2018 |b B01/18 | ||
998 | |b tino1903 | ||
856 | 4 | 0 | |u https://doi.org/10.32633/eb.4.7 |
856 | 4 | 0 | |u https://hrcak.srce.hr/216482 |y Elektronička verzija članka |
856 | 4 | 1 | |y Digitalna.nsk.hr |