Reklame i rodni stereotipi
Reklame su jedan od najraširenijih oblika medijskih i kulturnih proizvoda, kojima smo svjesno ili nesvjesno izloženi svakodnevno. Moderna oglašivačka industrija postala je središnja institucija tržišno-industrijske ekonomije na koju se godišnje potroši više stotina milijardi dolara. Stručnjaci za me...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001024812 |
---|---|
Matična publikacija: |
Media, culture and public relations (Online) 9 (2018), 1/2 ; str. 81-94 |
Glavni autori: | Sever, Irena (Author), Plenković, Mateja, Varga, Vanesa |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.32914/mcpr.9.1-2.6 Elektronička verzija članka |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.32914/mcpr.9.1-2.6Elektronička verzija članka