Reklame i rodni stereotipi

Reklame su jedan od najraširenijih oblika medijskih i kulturnih proizvoda, kojima smo svjesno ili nesvjesno izloženi svakodnevno. Moderna oglašivačka industrija postala je središnja institucija tržišno-industrijske ekonomije na koju se godišnje potroši više stotina milijardi dolara. Stručnjaci za me...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001024812
Matična publikacija: Media, culture and public relations (Online)
9 (2018), 1/2 ; str. 81-94
Glavni autori: Sever, Irena (Author), Plenković, Mateja, Varga, Vanesa
Vrsta građe: e-članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.32914/mcpr.9.1-2.6
Elektronička verzija članka

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

https://doi.org/10.32914/mcpr.9.1-2.6
Elektronička verzija članka