Odnos ciljeva postignuća, strategija učenja i ocjena u srednjoškolskoj nastavi fizike

The aim of this paper was to examine relations between achievement goals, learning strategies and grades in high school physics class. Achievement goals represent an important motivational construct that has been developed within the theories of the self-regulatory learning and are connected to vari...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001024844
Matična publikacija: Psihologijske teme (Online)
27 (2018), 2 ; str. 141-157
Glavni autori: Vrdoljak, Gabrijela (Author), Vlahović-Štetić, Vesna
Vrsta građe: e-članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.31820/pt.27.2.1
Elektronička verzija članka
Elektronička verzija članka

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

https://doi.org/10.31820/pt.27.2.1
Elektronička verzija članka
Elektronička verzija članka