Samovrednovanje kvalitete procesa učenja na individualnoj, timskoj i organizacijskoj razini iz perspektive učitelja

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001027909/Details
Matična publikacija: Školski vjesnik
65 (2016), tem. br. ; str. 11-22
Glavni autori: Čepić, Renata (Author), Tatalović Vorkapić, Sanja, Ružić, Sara
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01282naa a2200325 i 4500
001 NSK01001027909
003 HR-ZaNSK
005 20220201172240.0
007 ta
008 190418s2016 ci | |1|| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)001027909 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 37  |2 2011 
080 1 |a 159.9  |2 2011 
100 1 |a Čepić, Renata  |4 aut 
245 1 0 |a Samovrednovanje kvalitete procesa učenja na individualnoj, timskoj i organizacijskoj razini iz perspektive učitelja /  |c Renata Čepić, Sanja Tatalović Vorkapić, Sara Ružić. 
300 |b Ilustr. 
500 |a Znanstveni skup s međunarodnom suradnjom "Prema kvalitetnoj školi", Split, 23.4.2015. 
504 |a Bibliografija: 16 jed. 
504 |a Summary 
653 0 |a Učenje  |a Proces učenja  |a Samovrednovanje  |a Individualizirani pristup  |a Timsko poučavanje  |a Organizacijsko učenje  |a Kakvoća  |a Učitelji  |a Stavovi učitelja 
700 1 |a Tatalović Vorkapić, Sanja  |4 aut 
700 1 |a Ružić, Sara  |4 aut 
773 0 |t Školski vjesnik  |x 0037-654X  |g 65 (2016), tem. br. ; str. 11-22  |w nsk.(HR-ZaNSK)000000625 
981 |b B07/16 
998 |b dalo1904 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/160072  |y Elektronička verzija članka