|
|
|
|
LEADER |
01282naa a2200325 i 4500 |
001 |
NSK01001027909 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20220201172240.0 |
007 |
ta |
008 |
190418s2016 ci | |1|| ||hrv |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001027909
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a hrv
|b eng
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 37
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 159.9
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Čepić, Renata
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Samovrednovanje kvalitete procesa učenja na individualnoj, timskoj i organizacijskoj razini iz perspektive učitelja /
|c Renata Čepić, Sanja Tatalović Vorkapić, Sara Ružić.
|
300 |
|
|
|b Ilustr.
|
500 |
|
|
|a Znanstveni skup s međunarodnom suradnjom "Prema kvalitetnoj školi", Split, 23.4.2015.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: 16 jed.
|
504 |
|
|
|a Summary
|
653 |
|
0 |
|a Učenje
|a Proces učenja
|a Samovrednovanje
|a Individualizirani pristup
|a Timsko poučavanje
|a Organizacijsko učenje
|a Kakvoća
|a Učitelji
|a Stavovi učitelja
|
700 |
1 |
|
|a Tatalović Vorkapić, Sanja
|4 aut
|
700 |
1 |
|
|a Ružić, Sara
|4 aut
|
773 |
0 |
|
|t Školski vjesnik
|x 0037-654X
|g 65 (2016), tem. br. ; str. 11-22
|w nsk.(HR-ZaNSK)000000625
|
981 |
|
|
|b B07/16
|
998 |
|
|
|b dalo1904
|
856 |
4 |
1 |
|u https://hrcak.srce.hr/160072
|y Elektronička verzija članka
|