Marketing u nakladništvu

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001028158/Details
Matična publikacija: Zbornik Sveučilišta u Dubrovniku
3 (2016) ; str. 135-158
Glavni autori: Mihanović, Zoran (Author), Markotić, Ivana, ekonomistkinja
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01108naa a2200313 i 4500
001 NSK01001028158
003 HR-ZaNSK
005 20190423150133.0
007 ta
008 190423s2016 ci | |0|| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)001028158 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 339  |2 2011 
080 1 |a 655  |2 2011 
100 1 |a Mihanović, Zoran  |4 aut 
245 1 0 |a Marketing u nakladništvu :  |b navike čitanja i kupnje knjiga sveučilišne studentske populacije /  |c Zoran Mihanović, Ivana Markotić. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija: str. 154-156 
504 |a Abstract 
653 0 |a Nakladništvo  |a Navike čitanja  |a Kupnja knjiga  |a Studenti  |a Anketno istraživanje 
653 5 |a Hrvatska 
700 1 |a Markotić, Ivana,  |c ekonomistkinja  |4 aut 
773 0 |t Zbornik Sveučilišta u Dubrovniku  |x 1849-630X  |g 3 (2016) ; str. 135-158  |w nsk.(HR-ZaNSK)000896629 
981 |b B07/16 
998 |b suzo1904 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/169961  |y Elektronička verzija članka