Analiza uspjeha studenata i njihovi stavovi nakon primjene ERR okvira
Aktivno učenje omogućava studentima da tijekom nastave proučavaju sadržaj koji se obrađuje i međusobno komuniciraju o njemu. U isto vrijeme profesor je taj koji osmišljava nastavni sat i sadržaj, te usmjerava studente na ostvarivanje ciljeva. Na taj način sprječava se mogućnost da sudionici nastavno...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001029000/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Acta mathematica Spalatensia. Series didactica (Online) 1 (2018), 1 ; str. 75-88 |
Glavni autori: | Špoljarić, Marijana, matematičarka (Author), Radišić, Bojan, Čuletić Čondrić, Maja |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.32817/amssd.1.1.8 Acta mathematica Spalatensia. Series didactica (Online) Hrčak |
LEADER | 02487naa a22003854i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | NSK01001029000 | ||
003 | HR-ZaNSK | ||
005 | 20190514103450.0 | ||
006 | m d | ||
007 | cr|||||||||||| | ||
008 | 190502s2018 ci |o |0|| ||hrv | ||
024 | 7 | |2 doi |a 10.32817/amssd.1.1.8 | |
035 | |a (HR-ZaNSK)001029000 | ||
040 | |a HR-ZaNSK |b hrv |c HR-ZaNSK |e ppiak | ||
041 | 0 | |a hrv |b hrv | |
042 | |a croatica | ||
044 | |a ci |c hr | ||
080 | 1 | |a 378 |2 2011 | |
080 | 1 | |a 51 |2 2011 | |
100 | 1 | |a Špoljarić, Marijana, |c matematičarka |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Analiza uspjeha studenata i njihovi stavovi nakon primjene ERR okvira |h [Elektronička građa] / |c Marijana Špoljarić, Bojan Radišić, Maja Čuletić Čondrić. |
300 | |b Ilustr. | ||
504 | |a Bibliografija: 6 jed. | ||
504 | |a Sažetak | ||
520 | |a Aktivno učenje omogućava studentima da tijekom nastave proučavaju sadržaj koji se obrađuje i međusobno komuniciraju o njemu. U isto vrijeme profesor je taj koji osmišljava nastavni sat i sadržaj, te usmjerava studente na ostvarivanje ciljeva. Na taj način sprječava se mogućnost da sudionici nastavnog procesa budu pasivni slušatelji, a u isto vrijeme osposobljava ih se za razlčcite pristupe rješavanja problema i razvijanje kritičkog mišljenja. ERR okvir 1 za poučavanje osmišljen je kako bi se poticalo kritičko mišljenje i dubinska obrada informacija u okviru projekta Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje. Tijekom akademske godine 2015./2016. na dvije visokoobrazovne institucije u Hrvatskoj vježbe iz financijske matematike održavane su na način da se primjenjuju tehnike iz ERR okvira. Autori u ovom radu prikazuju utječe li promjena metoda rada na uspjeh studenata na završnom ispitu iz kolegija, uspjeh usporeduju s uspjehom prethodne akademske godine i iznose neke od stavova studenata o nastavnom procesu. | ||
653 | 0 | |a Matematika |a Nastava matematike |a Visokoškolsko obrazovanje |a ERR okvir |a Aktivno učenje | |
700 | 1 | |a Radišić, Bojan |4 aut | |
700 | 1 | |a Čuletić Čondrić, Maja |4 aut | |
773 | 0 | |t Acta mathematica Spalatensia. Series didactica (Online) |x 2623-5803 |g 1 (2018), 1 ; str. 75-88 |w nsk.(HR-ZaNSK)000996125 | |
981 | |b Be2018 |b B01/18 | ||
998 | |b tino1905 | ||
856 | 4 | 0 | |u https://doi.org/10.32817/amssd.1.1.8 |
856 | 4 | 0 | |u http://amas.pmfst.unist.hr/amsd/show_paper.php?id=12 |y Acta mathematica Spalatensia. Series didactica (Online) |
856 | 4 | 0 | |u https://hrcak.srce.hr/201227 |y Hrčak |
856 | 4 | 1 | |y Digitalna.nsk.hr |