Analiza uspjeha studenata i njihovi stavovi nakon primjene ERR okvira

Aktivno učenje omogućava studentima da tijekom nastave proučavaju sadržaj koji se obrađuje i međusobno komuniciraju o njemu. U isto vrijeme profesor je taj koji osmišljava nastavni sat i sadržaj, te usmjerava studente na ostvarivanje ciljeva. Na taj način sprječava se mogućnost da sudionici nastavno...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001029000/Details
Matična publikacija: Acta mathematica Spalatensia. Series didactica (Online)
1 (2018), 1 ; str. 75-88
Glavni autori: Špoljarić, Marijana, matematičarka (Author), Radišić, Bojan, Čuletić Čondrić, Maja
Vrsta građe: e-članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.32817/amssd.1.1.8
Acta mathematica Spalatensia. Series didactica (Online)
Hrčak
LEADER 02487naa a22003854i 4500
001 NSK01001029000
003 HR-ZaNSK
005 20190514103450.0
006 m d
007 cr||||||||||||
008 190502s2018 ci |o |0|| ||hrv
024 7 |2 doi  |a 10.32817/amssd.1.1.8 
035 |a (HR-ZaNSK)001029000 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 378  |2 2011 
080 1 |a 51  |2 2011 
100 1 |a Špoljarić, Marijana,  |c matematičarka  |4 aut 
245 1 0 |a Analiza uspjeha studenata i njihovi stavovi nakon primjene ERR okvira  |h [Elektronička građa] /  |c Marijana Špoljarić, Bojan Radišić, Maja Čuletić Čondrić. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: 6 jed. 
504 |a Sažetak 
520 |a Aktivno učenje omogućava studentima da tijekom nastave proučavaju sadržaj koji se obrađuje i međusobno komuniciraju o njemu. U isto vrijeme profesor je taj koji osmišljava nastavni sat i sadržaj, te usmjerava studente na ostvarivanje ciljeva. Na taj način sprječava se mogućnost da sudionici nastavnog procesa budu pasivni slušatelji, a u isto vrijeme osposobljava ih se za razlčcite pristupe rješavanja problema i razvijanje kritičkog mišljenja. ERR okvir 1 za poučavanje osmišljen je kako bi se poticalo kritičko mišljenje i dubinska obrada informacija u okviru projekta Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje. Tijekom akademske godine 2015./2016. na dvije visokoobrazovne institucije u Hrvatskoj vježbe iz financijske matematike održavane su na način da se primjenjuju tehnike iz ERR okvira. Autori u ovom radu prikazuju utječe li promjena metoda rada na uspjeh studenata na završnom ispitu iz kolegija, uspjeh usporeduju s uspjehom prethodne akademske godine i iznose neke od stavova studenata o nastavnom procesu. 
653 0 |a Matematika  |a Nastava matematike  |a Visokoškolsko obrazovanje  |a ERR okvir  |a Aktivno učenje 
700 1 |a Radišić, Bojan  |4 aut 
700 1 |a Čuletić Čondrić, Maja  |4 aut 
773 0 |t Acta mathematica Spalatensia. Series didactica (Online)  |x 2623-5803  |g 1 (2018), 1 ; str. 75-88  |w nsk.(HR-ZaNSK)000996125 
981 |b Be2018  |b B01/18 
998 |b tino1905 
856 4 0 |u https://doi.org/10.32817/amssd.1.1.8 
856 4 0 |u http://amas.pmfst.unist.hr/amsd/show_paper.php?id=12  |y Acta mathematica Spalatensia. Series didactica (Online) 
856 4 0 |u https://hrcak.srce.hr/201227  |y Hrčak 
856 4 1 |y Digitalna.nsk.hr