|
|
|
|
LEADER |
01992cam a2200481 i 4500 |
001 |
NSK01001031308 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20210322104059.0 |
007 |
ta |
008 |
190524s2019 ci ad 000 0 hrv |
020 |
|
|
|a 9789533641027 :
|c 160,00 HRK
|
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001031308
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 376-056.45(497.5)
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 37.091.3:5
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 37.091.3:62
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 37.048(497.5)
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a (497.5)
|2 2011
|
245 |
0 |
0 |
|a STEM daroviti i talentirani učenici :
|b identifikacija, metode nastavnog rada i profesionalno usmjeravanje : inicijalne smjernice za moguću primjenu u obrazovnom sustavu u Republici Hrvatskoj /
|c urednici Josip Burušić, Vesna Šerepac.
|
250 |
|
|
|a 1. izd.
|
260 |
|
|
|a Zagreb :
|b Alfa,
|c 2019.
|e ([Sv. Ivan Zelina] :
|f Tiskara Zelina)
|
300 |
|
|
|a 190 str. :
|b ilustr., graf. prikazi ;
|c 24 cm.
|
490 |
0 |
|
|a Biblioteka Scientiae et Artes
|
500 |
|
|
|a Zastupljeni autori: Josip Burušić, Vesna Šerepac, Toni Babarović, Mirta Blažev, Dubravka Glasnović Gracin, Tomislav Jagušt, Olgica Martinis, Marija Šakić Velić.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: str. 189-190.
|
650 |
|
7 |
|a Nadarena djeca
|x Identifikacija
|2 nskps
|
650 |
|
7 |
|a Nadarena djeca
|x Odgoj i obrazovanje
|z Hrvatska
|2 nskps
|
650 |
|
7 |
|a Nadarena djeca
|x Profesionalna orijentacija
|z Hrvatska
|2 nskps
|
650 |
|
7 |
|a STEM obrazovanje
|z Hrvatska
|2 nskps
|
650 |
|
7 |
|a Pedagoško savjetovanje
|z Hrvatska
|2 nskps
|
700 |
1 |
|
|a Burušić, Josip
|4 edt
|4 aut
|
700 |
1 |
|
|a Šerepac, Vesna
|4 edt
|
700 |
1 |
|
|a Babarović, Toni
|4 aut
|
700 |
1 |
|
|a Blažev, Mirta
|4 aut
|
700 |
1 |
|
|a Glasnović Gracin, Dubravka
|4 aut
|
700 |
1 |
|
|a Jagušt, Tomislav
|4 aut
|
700 |
1 |
|
|a Martinis, Olgica
|4 aut
|
700 |
1 |
|
|a Šakić Velić, Marija
|4 aut
|
760 |
1 |
8 |
|t Scientiae et Artes
|w nsk.(HR-ZaNSK)000234477
|
981 |
|
|
|d CIP05/19
|a A05/19
|
998 |
|
|
|a vkro1907
|l mapo1905
|c asto1905
|c asti2102
|