Stavovi odgajatelja i učitelja prema inkluziji djece s oštećenjem sluha

Učiteljeva spremnost prihvaćanja učenika s teškoćama ključna je za uspješno edukacijsko uključivanje u redovan obrazovni sustav. Prethodnim istraživanjima utvrđeno je da su odgajatelji u vrtićima i osnovnim školama bolje involvirani u proces uključivanja kada izražavaju povoljnije stavove prema djec...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001033846
Matična publikacija: Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (Online)
54 (2018), 1 ; str. 69-82
Glavni autori: Skočić Mihić, Sanja (Author), Vlah, Nataša, Šokić, Marina
Vrsta građe: e-članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.31299/hrri.54.1.6
Hrčak

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

https://doi.org/10.31299/hrri.54.1.6
Hrčak