Stavovi odgajatelja i učitelja prema inkluziji djece s oštećenjem sluha
Učiteljeva spremnost prihvaćanja učenika s teškoćama ključna je za uspješno edukacijsko uključivanje u redovan obrazovni sustav. Prethodnim istraživanjima utvrđeno je da su odgajatelji u vrtićima i osnovnim školama bolje involvirani u proces uključivanja kada izražavaju povoljnije stavove prema djec...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001033846 |
---|---|
Matična publikacija: |
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (Online) 54 (2018), 1 ; str. 69-82 |
Glavni autori: | Skočić Mihić, Sanja (Author), Vlah, Nataša, Šokić, Marina |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.31299/hrri.54.1.6 Hrčak |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.31299/hrri.54.1.6Hrčak