Analysis of the insufficiente implementation of the basic instruments of internet marketing in the banking sector of Montenegro

U ovom radu autori su kritički istraživali razinu korištenja internet marketinga u bankarskoj industriji, proveli analizu trenutačne situacije, postavili razloge koji zahtijevaju sveobuhvatniju implementaciju internetskih marketinških tehnika i identificiranih čimbenika koji utječu na odabir njihove...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001041791
Matična publikacija: Informatologia (Online)
51 (2018), 1/2 ; str. 53-65
Glavni autori: Rondović, Biljana (Author), Kovacevic, Dijana, Djurickovic, Tamara
Vrsta građe: e-članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.32914/i.51.1-2.6
Hrčak

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

https://doi.org/10.32914/i.51.1-2.6
Hrčak