The effects of media displays regarding terrorist attacks on attitudes concerning tourist destination planning
Projektiranje i predstavljanje destinacije kao turističkog proizvoda je proces na koji utječu različiti problemi. Među njima su i percepcije destinacije i stavovi prema destinaciji. U ovom smo istraživanju ispitali kako medijska prezentacija sigurnosti destinacije utječe na stavove o turističkim odr...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001041805 |
---|---|
Matična publikacija: |
Informatologia (Online) 51 (2018), 3/4 ; str. 128-141 |
Glavni autori: | Pavlakovič, Barbara (Author), Knežević, Mladen, socijalni radnik, Koščak, Marko, O’Rourke, Tony, Prevolšek, Boris, Brumen, Boštjan |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | eng |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.32914/i.51.3-4.1 Hrčak |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.32914/i.51.3-4.1Hrčak