Utjecaj sadržaja na društvenim medijima nacionalnih turističkih zajednica na angažiranost potrošača i namjeru posjeta odredištu

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001045141
Ostali autori: Vidić, Gabrijela (Dissertant), Fudurić, Morana (Thesis advisor)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb, 2019.
Predmet:
Online pristup: Utjecaj sadržaja na društvenim medijima nacionalnih turističkih zajednica na angažiranost potrošača i namjeru posjeta odredištu

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

Utjecaj sadržaja na društvenim medijima nacionalnih turističkih zajednica na angažiranost potrošača i namjeru posjeta odredištu