Strateško planiranje i odnosi s javnošću u kulturi
Kazališta, baš kao i tvrtke u korporativnom sektoru, imaju zadatak informiranja i održavanja odnosa s publikom. Za navedene zadaće pretežno su zaduženi odjeli marketinga, odnosa s javnošću ili pak propagande. Upravo zbog specifične organizacije odnosa s javnošću u kulturi, u suradnji s Gradskim dram...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001046168 |
---|---|
Matična publikacija: |
Medijske studije (Online) 9 (2018), 18 ; str. 81-105 |
Glavni autori: | Zelenika, Karolina (Author), Grmuša, Tanja, Jurišić, Jelena, novinarka |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.20901/ms.9.18.5 Hrčak Medijske studije |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.20901/ms.9.18.5Hrčak
Medijske studije