Strateško planiranje i odnosi s javnošću u kulturi

Kazališta, baš kao i tvrtke u korporativnom sektoru, imaju zadatak informiranja i održavanja odnosa s publikom. Za navedene zadaće pretežno su zaduženi odjeli marketinga, odnosa s javnošću ili pak propagande. Upravo zbog specifične organizacije odnosa s javnošću u kulturi, u suradnji s Gradskim dram...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001046168
Matična publikacija: Medijske studije (Online)
9 (2018), 18 ; str. 81-105
Glavni autori: Zelenika, Karolina (Author), Grmuša, Tanja, Jurišić, Jelena, novinarka
Vrsta građe: e-članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.20901/ms.9.18.5
Hrčak
Medijske studije

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

https://doi.org/10.20901/ms.9.18.5
Hrčak
Medijske studije