The correlation of usability, familiarity, satisfaction and reputation with the loyalty of student users of news websites

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001048906/Details
Matična publikacija: Medijske studije
8 (2017), 15 ; str. 56-71
Glavni autor: Hacek, Ján (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01077naa a2200301 i 4500
001 NSK01001048906
003 HR-ZaNSK
005 20191205134210.0
007 ta
008 191205s2017 ci d | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)001048906 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 070  |2 2011 
080 1 |a 316  |2 2011 
080 1 |a 004  |2 2011 
100 1 |a Hacek, Ján  |4 aut 
245 1 4 |a The correlation of usability, familiarity, satisfaction and reputation with the loyalty of student users of news websites /  |c Ján Hacek. 
300 |b Graf. prikazi. 
504 |a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija i elektronički izvori: str. 68-70. 
504 |a Sažetak. 
653 0 |a Informativne mrežne stranice  |a Studenti korisnici  |a Lojalnost  |a Lojalni korisnici  |a Korelacija 
773 0 |t Medijske studije  |x 1847-9758  |g 8 (2017), 15 ; str. 56-71  |w nsk.(HR-ZaNSK)000758295 
981 |b B05/17 
998 |b sapo1912 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/187464  |y Elektronička verzija članka