Reaching, engaging and bonding with voters on social media

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001049104/Details
Matična publikacija: Medijske studije
8 (2017), 16 ; str. 61-77
Glavni autori: Sinčić Ćorić, Dubravka (Author), Brečić, Ružica, Šimunjak, Maja
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01260naa a2200349 i 4500
001 NSK01001049104
003 HR-ZaNSK
005 20191206131741.0
007 ta
008 191206s2017 ci d | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)001049104 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 070  |2 2011 
080 1 |a 324  |2 2011 
080 1 |a 004  |2 2011 
100 1 |a Sinčić Ćorić, Dubravka  |4 aut 
245 1 0 |a Reaching, engaging and bonding with voters on social media :  |b the case of 2014/2015 Croatian presidential elections /  |c Dubravka Sinčić Ćorić, Ružica Brečić, Maja Šimunjak. 
300 |b Graf. prikazi. 
504 |a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija i elektronički izvori: str. 73-76. 
504 |a Sažetak. 
653 0 |a Predsjednički izbori  |a Politička kampanja  |a Demokratizacija politike  |a Društvene mreže 
653 4 |a 2014./2015. 
653 5 |a Hrvatska 
700 1 |a Brečić, Ružica  |4 aut 
700 1 |a Šimunjak, Maja  |4 aut 
773 0 |t Medijske studije  |x 1847-9758  |g 8 (2017), 16 ; str. 61-77  |w nsk.(HR-ZaNSK)000758295 
981 |b B05/17 
998 |b sapo1912 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/192920  |y Elektronička verzija članka