Tržišno pozicioniranje hrvatskog turističkog brenda u aktualnom okruženju

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001050893/Details
Ostali autori: Deželjin, Renata (Dissertant), Ružić, Drago (Thesis advisor)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Osijek, 2019.
Predmet:
Online pristup: Tržišno pozicioniranje hrvatskog turističkog brenda u aktualnom okruženju
LEADER 01424nam a2200325 i 4500
001 NSK01001050893
003 HR-ZaNSK
005 20200513160920.0
007 ta
008 191223s2019 ci ad m 000 0dhrv
035 |a (HR-ZaNSK)001050893 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
080 1 |a 338.48:658.8(497.5)  |2 2011 
080 1 |a (497.5)  |2 2011 
080 1 |a (043)  |2 2011 
100 1 |a Deželjin, Renata  |4 dis 
245 1 0 |a Tržišno pozicioniranje hrvatskog turističkog brenda u aktualnom okruženju :  |b doktorska disertacija = Market positioning of the Croatian tourist brand in a current environment : doctoral thesis /  |c Renata Dežaljin ; mentor Drago Ružić. 
246 3 1 |a Market positioning of the Croatian tourist brand in a current environment 
260 |a Osijek,  |c 2019. 
300 |a 384 str. :  |b ilustr. u bojama, graf. prikazi (pretežno u bojama) ;  |c 30 cm. 
502 |a Doktorska disertacija--Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet, 2019. 
504 |a Bibliografija: str. 347-363, 384. 
504 |a Summary. 
650 7 |a Turizam  |z Hrvatska  |x Marketing  |v Disertacije  |2 nskps 
700 1 |a Ružić, Drago  |4 ths 
710 2 |a Ekonomski fakultet (Osijek)  |4 dgg 
998 |m vsio1912  |c zvdo1912 
856 4 1 |u https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:286422  |y Tržišno pozicioniranje hrvatskog turističkog brenda u aktualnom okruženju