Funkcionalna obilježja tekstne vrste reklama za čokoladne proizvode u američkim i njemačkim časopisima

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001054970/Details
Matična publikacija: Riječ i slika u doba vizualnih medija
str. 237-270
Glavni autori: Miškulin Saletović, Lucia (Author), Beljo, Adrian
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
LEADER 01122naa a2200289 i 4500
001 NSK01001054970
003 HR-ZaNSK
005 20200212091518.0
007 ta
008 200210s2018 ci a 100 0 hrv
035 |a (HR-ZaNSK)001054970 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 659  |2 2011 
100 1 |a Miškulin Saletović, Lucia  |4 aut 
245 1 0 |a Funkcionalna obilježja tekstne vrste reklama za čokoladne proizvode u američkim i njemačkim časopisima /  |c Lucia MIškulin Saletović, Adrian Jadranko Beljo. 
300 |b Ilustr. 
500 |a Znanstveni simpozij s međunarodnim sudjelovanjem Uloga riječi i slike u doba vizualnih medija, Skradin, 27.-29.5. 2011. 
504 |a Bibliografske bilješke uz tekst; bibliografija: 3 str. 
504 |a Summary. 
653 0 |a Reklame za čokoldane proizvode  |a Višemodalni reklamni tesktovi  |a Časopisi 
700 1 |a Beljo, Adrian  |4 aut 
773 0 |t Riječ i slika u doba vizualnih medija  |z 9789537823672  |g str. 237-270  |w nsk.(HR-ZaNSK)000973792 
981 |b B02/18 
998 |a vkro2002