Potrošačka kultura i ekonomija identiteta
Rad predstavlja doprinos raspravama o potrošačkoj kulturi u hrvatskom kontekstu. Uspoređujući paradigmu ekonomije identiteta kako se ona pojavljuje u ekonomskoj teoriji na prijelazu milenija, s antropološkim konceptima poput objektivizacije kulture, ukusa kao sredstva društvenoga razlikovanja i potr...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001055774 |
---|---|
Matična publikacija: |
Obnovljeni život (Online) 74 (2019), 2 ; str. 217-231 |
Glavni autori: | Mihaljević, Lucija (Author), Jalšenjak, Borna |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.31337/oz.74.2.6 Hrčak |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.31337/oz.74.2.6Hrčak