|
|
|
|
LEADER |
02034nam a2200397 i 4500 |
001 |
NSK01001057313 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20210331111410.0 |
007 |
ta |
008 |
200303s2020 ci d m 000 0deng |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001057313
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b hrv
|
042 |
|
|
|a croatica
|
080 |
1 |
|
|a 004.42
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 378.091.3:004
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 37.091.5
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a (043)
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Novak, Matija,
|c informatičar
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Effect of source-code preprocessing techniques on plagiarism detection accuracy in student programming assignmants :
|b doctoral thesis = Utjecaj tehnika za predobradu izvornog koda na točnost otkrivanja plagijata u studentskim zadacima iz programiranja : doktorski rad /
|c Matija Novak ; supervisors, mentori Dragutin Kermek, Mike S. Joy.
|
246 |
3 |
1 |
|a Utjecaj tehnika za predobradu izvornog koda na točnost otkrivanja plagijata u studentskim zadacima iz programiranja
|
260 |
|
|
|a Varaždin,
|c 2020.
|
300 |
|
|
|a XXI, 223 lista :
|b graf. prikazi (djelomice u bojama) ;
|c 30 cm.
|
502 |
|
|
|a Doktorska disertacija--Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike Varaždin, 2020.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: listovi 202-223 i uz tekst.
|
504 |
|
|
|a Sažetak.
|
650 |
|
7 |
|a Plagiranje
|x Prevencija
|v Disertacije
|2 nskps
|
650 |
|
7 |
|a Varanje (Obrazovanje)
|x Prevencija
|v Disertacije
|2 nskps
|
650 |
|
7 |
|a Izvorni kod (računalstvo)
|x Obrada podataka
|v Disertacije
|2 nskps
|
650 |
|
7 |
|a Prepoznavanje uzoraka
|x Računalni programi
|v Disertacije
|2 nskps
|
650 |
|
7 |
|a Računalno programiranje
|x Nastava i učenje
|x Visoka učilišta
|v Disertacije
|2 nskps
|
700 |
1 |
|
|a Kermek, Dragutin
|4 ths
|
700 |
1 |
|
|a Joy, Mike
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Fakultet organizacije i informatike (Varaždin)
|4 dgg
|
998 |
|
|
|m vsio2003
|m vhoi2004
|c dvoo2011
|c asto2011
|
856 |
4 |
1 |
|u https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:528052
|y Effect of source-code preprocessing techniques on plagiarism detection accuracy in student programming assignmants
|