Ispit iz matematike na državnoj maturi post festum
Iznošenje argumenata koji ukazuju na potrebu ukidanja ispita iz matematike na osnovnoj razini koji se rješava na državnoj maturi. S maturantima se u 12 godina obrazovanja ostvaruje 1120 sati nastave matematike u osnovnoj školi i 420 ili 560 sati u srednjoj školi (ovisno je li se sati odnose na 3 ili...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001059597/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Acta mathematica Spalatensia. Series didactica (Online) 2 (2019), 2 ; str. 1-9 |
Glavni autor: | Bajrović, Vinko (Author) |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.32817/amssd.2.2.9 Acta mathematica Spalatensia. Series didactica (Online) Hrčak |
LEADER | 02165naa a22003614i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | NSK01001059597 | ||
003 | HR-ZaNSK | ||
005 | 20200330171536.0 | ||
006 | m d | ||
007 | cr|||||||||||| | ||
008 | 200325s2019 ci a |o |0|| ||hrv | ||
024 | 7 | |2 doi |a 10.32817/amssd.2.2.9 | |
035 | |a (HR-ZaNSK)001059597 | ||
040 | |a HR-ZaNSK |b hrv |c HR-ZaNSK |e ppiak | ||
041 | 0 | |a hrv |b hrv | |
042 | |a croatica | ||
044 | |a ci |c hr | ||
080 | 1 | |a 51 |2 2011 | |
080 | 1 | |a 37 |2 2011 | |
100 | 1 | |a Bajrović, Vinko |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Ispit iz matematike na državnoj maturi post festum |h [Elektronička građa] / |c Vinko Bajrović. |
300 | |b Ilustr. | ||
504 | |a Bibliografija: 1 jed. | ||
504 | |a Sažetak. | ||
520 | |a Iznošenje argumenata koji ukazuju na potrebu ukidanja ispita iz matematike na osnovnoj razini koji se rješava na državnoj maturi. S maturantima se u 12 godina obrazovanja ostvaruje 1120 sati nastave matematike u osnovnoj školi i 420 ili 560 sati u srednjoj školi (ovisno je li se sati odnose na 3 ili 4 sata nastave matematike tjedno), dakle ukupno 1540 ili 1680 sati nastave matematike. Nema potrebe da se elementarnim zadatcima, većinom iz programa matematike osnovne škole ispituje znanje maturanata. Predlaže se jedinstveni ispit matematike na državnoj maturi. Posebno se ukazuje na problem ocjenjivanja ispita iz matematike na državnoj maturi, niske pragove za pojedinu ocjenu (odstupanje od normalne raspodjele). Predlaže se uz ocjenu i evidentiranje postotne rješivosti zadataka. Zabrinjavajuće su ocjene učenika na ispitu iz matematike ostvarene na državnoj maturi školske godine 2017./2018. u ljetnom roku. | ||
653 | 0 | |a Državna matura |a Matematika |a Ispiti |a Srednje školstvo | |
773 | 0 | |t Acta mathematica Spalatensia. Series didactica (Online) |x 2623-5803 |g 2 (2019), 2 ; str. 1-9 |w nsk.(HR-ZaNSK)000996125 | |
981 | |b Be2019 |b B02/19 | ||
998 | |b tino2003 | ||
856 | 4 | 0 | |u https://doi.org/10.32817/amssd.2.2.9 |
856 | 4 | 0 | |u https://amas.pmfst.unist.hr/amsd/show_paper.php?id=26 |y Acta mathematica Spalatensia. Series didactica (Online) |
856 | 4 | 0 | |u https://hrcak.srce.hr/221911 |y Hrčak |
856 | 4 | 1 | |y Digitalna.nsk.hr |