Utjecaj e-komunikacije na podizanje razine učinkovitosti turističke destinacije grada Zagreba
Svrha je rada utvrditi važnost pristupa i zastupljenosti informacijskih i komunikacijskih medija za turiste na turističkoj destinaciji Zagreb te prevladava li i u kolikoj mjeri takva vrsta komunikacije u odnosu na neposrednu komunikaciju s nositeljima turističke ponude i građanima. Sastavni dio rada...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001060188 |
---|---|
Matična publikacija: |
Ekonomski pregled (Online) 70 (2019), 6 ; str. 849-868 |
Glavni autor: | Bilić, Dinko, ekonomist (Author) |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.32910/ep.70.6.3 Ekonomski pregled (Online) Hrčak |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.32910/ep.70.6.3Ekonomski pregled (Online)
Hrčak