|
|
|
|
LEADER |
00997naa a2200277 i 4500 |
001 |
NSK01001060772 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20200415122553.0 |
007 |
ta |
008 |
200415s2017 ci | |0|| ||hrv |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001060772
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a hrv
|b eng
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 37
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Katavić, Petra
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Uloga razrednika u procesu planiranja, organiziranja i ostvarivanja odgojno-obrazovnih ciljeva :
|b studija slučaja /
|c Petra Katavić, Ivana Batarelo Kokić.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: 40 jed.
|
504 |
|
|
|a Abstract.
|
653 |
|
0 |
|a Srednje škole
|a Strukovno obrazovanje
|a Izobrazba nastavnika
|a Kvalitativno istraživanje
|
700 |
1 |
|
|a Batarelo Kokić, Ivana
|4 aut
|
773 |
0 |
|
|t Školski vjesnik
|x 0037-654X
|g 66 (2017), 4 ; str. 481-510
|w nsk.(HR-ZaNSK)000000625
|
981 |
|
|
|b B11/17
|
998 |
|
|
|b migo2004
|
856 |
4 |
1 |
|u https://hrcak.srce.hr/193331
|y Elektronička verzija članka
|