Primjena društveno odgovornog marketinga u poslovanju malih i srednjih poduzeća

Ciljevi rada su utvrditi dimenzije i analizirati stupanj razvoja društveno odgovornog marketinga (DOM-a) malih i srednjih poduzeća (MSP-a) u Hrvatskoj te ispitati čimbenike koji utječu na vlasnike/menadžere MSP-a prilikom primjene DOM-a. Primijenjeno je kvalitativno istraživanje putem dubinskih inte...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001061106
Matična publikacija: Notitia
5 (2019), 1 ; str. 1-20
Glavni autori: Brečić, Ružica (Author), Bradica, Hrvoje, Anđelinović, Mihovil
Vrsta građe: e-članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.32676/n.5.1.2
Hrčak

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

https://doi.org/10.32676/n.5.1.2
Hrčak