Primjena društveno odgovornog marketinga u poslovanju malih i srednjih poduzeća
Ciljevi rada su utvrditi dimenzije i analizirati stupanj razvoja društveno odgovornog marketinga (DOM-a) malih i srednjih poduzeća (MSP-a) u Hrvatskoj te ispitati čimbenike koji utječu na vlasnike/menadžere MSP-a prilikom primjene DOM-a. Primijenjeno je kvalitativno istraživanje putem dubinskih inte...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001061106 |
---|---|
Matična publikacija: |
Notitia 5 (2019), 1 ; str. 1-20 |
Glavni autori: | Brečić, Ružica (Author), Bradica, Hrvoje, Anđelinović, Mihovil |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.32676/n.5.1.2 Hrčak |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.32676/n.5.1.2Hrčak