Povezanost pristupa poučavanju s percipiranom samoefikasnosti, zadovoljstvom poslom i životom te emocijama učitelja u osnovnoj školi
Cilj je ovog istraživanja bio ispitati povezanost pristupa poučavanju sa samoefikasnosti, zadovoljstvom životom i poslom učitelja te u kojoj mjeri učitelji u osnovnoj školi doživljavaju pozitivne i negativne emocije. U istraživanju je sudjelovalo 254 učitelja iz osam zagrebačkih osnovnih škola. Rezu...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001061134 |
---|---|
Matična publikacija: |
Psihologijske teme (Online) 28 (2019), 2 ; str. 291-312 |
Glavni autori: | Vidić, Tomislava (Author), Miljković, Dubravka |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.31820/pt.28.2.4 Hrčak Psihologijske teme (Online) |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.31820/pt.28.2.4Hrčak
Psihologijske teme (Online)