Primjena metoda marketinga na znanstveno-tehnološke informacije

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001062964/Details
Glavni autor: Švarc, Jadranka (Author)
Ostali autori: Panian, Željko (Thesis advisor)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Varaždin, 1990.
LEADER 01109nam a2200301 i 4500
001 NSK01001062964
003 HR-ZaNSK
005 20200729181128.0
007 ta
008 200515s1990 ci d m 000 0dhrv
035 |a (HR-ZaNSK)001062964 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
080 1 |a 001  |2 2011 
080 1 |a 02  |2 2011 
080 1 |a 658  |2 2011 
080 1 |a (043.2)  |2 2011 
100 1 |a Švarc, Jadranka  |4 aut 
245 1 0 |a Primjena metoda marketinga na znanstveno-tehnološke informacije :  |b magistarski rad /  |c Jadranka Švarc ; mentor Željko Panian. 
260 |a Varaždin,  |c 1990. 
300 |a 155 listova :  |b graf. prikazi ;  |c 30 cm. 
502 |a Magistarski rad--Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike Varaždin, Zajednički postdiplomski studij informacijskih znanosti, 1990. 
504 |a Bibliografija: listovi 140-151; bibliografske bilješke uz tekst. 
504 |a Summary. 
700 1 |a Panian, Željko  |4 ths 
710 2 |a Fakultet organizacije i informatike (Varaždin)  |4 dgg 
998 |m vsio2005  |m vhop2005  |c lmvo2007