|
|
|
|
LEADER |
01021naa a2200289 i 4500 |
001 |
NSK01001064509 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20200710153023.0 |
007 |
ta |
008 |
200528s2017 ci | |0|| ||hrv |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001064509
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a hrv
|b eng
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 37
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 007
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Bačeković-Mitrović, Davorka
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Što bi učitelji trebali znati o teoriji medija Marshalla McLuhana? /
|c Davorka Bačeković-Mitrović.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija i elektronički izvori: str. 109.
|
504 |
|
|
|a Summary.
|
653 |
|
0 |
|a Odgoj i obrazovanje
|a Teorije medija
|a Novi mediji
|a Internet
|
653 |
|
1 |
|a McLuhan, Marshall
|
773 |
0 |
|
|t Radovi Zavoda za znanstvenoistraživački i umjetnički rad u Bjelovaru
|x 1846-9787
|g 11 (2017) ; str. 101-109
|w nsk.(HR-ZaNSK)000675063
|
981 |
|
|
|b B13/17
|
998 |
|
|
|b sapo2005
|
856 |
4 |
1 |
|u https://hrcak.srce.hr/208005
|y Elektronička verzija članka
|