|
|
|
|
LEADER |
01278naa a2200325 i 4500 |
001 |
NSK01001072556 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20220201171822.0 |
007 |
ta |
008 |
200831s2017 ci d | |1|| ||eng |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001072556
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b hrv
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 37
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 821.111
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Pokasić, Kristina
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Team teaching in EFL :
|b Austrian example and Croatian students’ views (str.75-89) /
|c Kristina Pokasić, Kristina Cergol Kovačević.
|
300 |
|
|
|b Graf. prikazi.
|
500 |
|
|
|a 11. međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti, Poreč, 12-14.10.2016. - 1. dio.
|
504 |
|
|
|a Bibliografska bilješka uz tekst ; bibliografija i elektronički izvori: str. 86-88.
|
504 |
|
|
|a Sažetak.
|
653 |
|
0 |
|a Engleski kao strani jezik
|a Budući učitelji
|a Timsko poučavanje
|a Stavovi učenika
|
653 |
|
5 |
|a Hrvatska
|a Austrija
|
700 |
1 |
|
|a Cergol, Kristina
|4 aut
|
773 |
0 |
|
|t Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (Tisak)
|x 1848-5650
|g 19 (2017), spec. ed. 2 ; str. 75-89
|w nsk.(HR-ZaNSK)000811765
|
981 |
|
|
|b B17/17
|
998 |
|
|
|b sapo2008
|
856 |
4 |
1 |
|u https://hrcak.srce.hr/193798
|y Elektronička verzija članka
|