Odnos motivacijskih i epistemičkih uvjerenja s uključenosti učenika u učenje kemije
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001074221/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Psihologijske teme 26 (2017), 3 ; str. 649-673 |
Glavni autori: | Rovan, Daria (Author), Šimić, Katarina, Pavlin-Bernardić, Nina |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
Elektronička verzija članka |
APA stil citiranja
Rovan, D. (2017). Odnos motivacijskih i epistemičkih uvjerenja s uključenosti učenika u učenje kemije: Odnos motivacijskih i epistemičkih uvjerenja s uključenosti učenika u učenje kemije. Psihologijske teme, p. 6.
Chicago stil citiranjaRovan, Daria. "Odnos motivacijskih i epistemičkih uvjerenja s uključenosti učenika u učenje kemije: Odnos motivacijskih i epistemičkih uvjerenja s uključenosti učenika u učenje kemije." 2017: 6.
MLA stil citiranjaRovan, Daria. "Odnos motivacijskih i epistemičkih uvjerenja s uključenosti učenika u učenje kemije: Odnos motivacijskih i epistemičkih uvjerenja s uključenosti učenika u učenje kemije." 2017: 6.