Značajke učinkovitog stručnog usavršavanja učitelja prirodoslovne grupe predmeta
Kako bismo utvrdili značajke učinkovitog stručnog usavršavanja učitelja prirodoslovne grupe predmeta, na temelju sustavnog pregleda literature izabrali smo i proveli analizu devet učinkovitih eksperimentalnih i kvazi eksperimentalnih istraživanja. Utvrdili smo kako bi stručno usavršavanje bilo dobro...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001075684 |
---|---|
Matična publikacija: |
Metodički ogledi (Online) 26 (2019), 2 ; str. 147-177 |
Glavni autori: | Mirosavljević, Ana (Author), Bognar, Branko |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.21464/mo.26.2.10 Hrčak |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.21464/mo.26.2.10Hrčak