Stavovi učenika i učitelja o vrednovanju i ocjenjivanju u nastavi Glazbene kulture

Vrednovanje i ocjenjivanje u nastavi Glazbene kulture važna je sastavnica odgojno-obrazovnog procesa koja sa sobom nosi razne poteškoće i subjektivnost. U nastavi Glazbene kulture realiziraju se različite glazbene aktivnosti i sadržaji (slušanje glazbe, muzikološki sadržaji, pjevanje, sviranje, stva...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001075687
Matična publikacija: Metodički ogledi (Online)
26 (2019), 2 ; str. 77-101
Glavni autori: Begić, Amir (Author), Šulentić Begić, Jasna, Šmitpeter, Valentina
Vrsta građe: e-članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.21464/mo.26.2.7
Hrčak

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

https://doi.org/10.21464/mo.26.2.7
Hrčak