Stavovi učenika i učitelja o vrednovanju i ocjenjivanju u nastavi Glazbene kulture
Vrednovanje i ocjenjivanje u nastavi Glazbene kulture važna je sastavnica odgojno-obrazovnog procesa koja sa sobom nosi razne poteškoće i subjektivnost. U nastavi Glazbene kulture realiziraju se različite glazbene aktivnosti i sadržaji (slušanje glazbe, muzikološki sadržaji, pjevanje, sviranje, stva...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001075687 |
---|---|
Matična publikacija: |
Metodički ogledi (Online) 26 (2019), 2 ; str. 77-101 |
Glavni autori: | Begić, Amir (Author), Šulentić Begić, Jasna, Šmitpeter, Valentina |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.21464/mo.26.2.7 Hrčak |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.21464/mo.26.2.7Hrčak