Pitanja koja nastavnici engleskog kao stranog jezika postavljaju u nastavi

Nastavnici postavljanjem pitanja doprinose procesu učenja stranog jezika i razvoju mišljenja višeg reda kod učenika. Pitanja su značajna za pokretanje interakcije u učionicama stranih jezika. Cilj ovog istraživanja bio je dobiti uvid u vrste pitanja koje nastavnici koriste u poučavanju engleskog kao...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001075692
Matična publikacija: Metodički ogledi (Online)
26 (2019), 1 ; str. 149-175
Glavni autori: Vuleta, Kristina (Author), Martinović, Anna
Vrsta građe: e-članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.21464/mo.26.1.10
Hrčak

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

https://doi.org/10.21464/mo.26.1.10
Hrčak