Pitanja koja nastavnici engleskog kao stranog jezika postavljaju u nastavi
Nastavnici postavljanjem pitanja doprinose procesu učenja stranog jezika i razvoju mišljenja višeg reda kod učenika. Pitanja su značajna za pokretanje interakcije u učionicama stranih jezika. Cilj ovog istraživanja bio je dobiti uvid u vrste pitanja koje nastavnici koriste u poučavanju engleskog kao...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001075692 |
---|---|
Matična publikacija: |
Metodički ogledi (Online) 26 (2019), 1 ; str. 149-175 |
Glavni autori: | Vuleta, Kristina (Author), Martinović, Anna |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.21464/mo.26.1.10 Hrčak |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.21464/mo.26.1.10Hrčak