Vrijednosti obrazovanja i nastavnički identitet iz učeničke, roditeljske i nastavničke perspektive

U Hrvatskoj i svijetu manji je dio nastavničkoga kadra koji smatra da je nastavnička profesija cijenjena. Većina se autora i autorica slaže da i jačanje nastavničkoga identiteta moglo pomoći podizanju vrijednosti obrazovanja. Ciljevi istraživanja bili su: ispitati na koje načine obrazovanje doprinos...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001075698
Matična publikacija: Metodički ogledi (Online)
26 (2019), 1 ; str. 7-31
Glavni autori: Diković, Marina (Author), Plavšić, Marlena
Vrsta građe: e-članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.21464/mo.26.1.4
Hrčak

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

https://doi.org/10.21464/mo.26.1.4
Hrčak