Vrijednosti obrazovanja i nastavnički identitet iz učeničke, roditeljske i nastavničke perspektive
U Hrvatskoj i svijetu manji je dio nastavničkoga kadra koji smatra da je nastavnička profesija cijenjena. Većina se autora i autorica slaže da i jačanje nastavničkoga identiteta moglo pomoći podizanju vrijednosti obrazovanja. Ciljevi istraživanja bili su: ispitati na koje načine obrazovanje doprinos...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001075698 |
---|---|
Matična publikacija: |
Metodički ogledi (Online) 26 (2019), 1 ; str. 7-31 |
Glavni autori: | Diković, Marina (Author), Plavšić, Marlena |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.21464/mo.26.1.4 Hrčak |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.21464/mo.26.1.4Hrčak