Understanding young Chinese wine consumers through innovation diffusion theory

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001076274/Details
Matična publikacija: Tourism and hospitality management
23 (2017), 1 ; str. 51-68
Glavni autori: Yap, Matthew H. T. (Author), Chen, Nan
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01018naa a2200277 i 4500
001 NSK01001076274
003 HR-ZaNSK
005 20201002151226.0
007 ta
008 201002s2017 ci d | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)001076274 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 33  |2 2011 
080 1 |a 663  |2 2011 
100 1 |a Yap, Matthew H. T.  |4 aut 
245 1 0 |a Understanding young Chinese wine consumers through innovation diffusion theory /  |c Matthew H. T. Yap, Nan Chen. 
300 |b Graf. prikazi. 
504 |a Bibliografija i elektronički izvori: str. 65-68. 
653 0 |a Potrošnja vina  |a Mladi potrošači  |a Percepcija potrošača  |a Teorija difuzije inovacija  |a Kvantitativno istraživanje 
700 1 |a Chen, Nan  |4 aut 
773 0 |t Tourism and hospitality management  |x 1330-7533  |g 23 (2017), 1 ; str. 51-68  |w nsk.(HR-ZaNSK)000168490 
981 |b B19/17 
998 |a sapo2010 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/180795  |y Elektronička verzija članka