Factors affecting customer satisfaction of online travel agencies in India

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001076634/Details
Matična publikacija: Tourism and hospitality management
23 (2017), 2 ; str. 267-277
Glavni autori: Dutta, Sabyasachi (Author), Chauhan, Ram Kumar, Chauhan, Kavita
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01073naa a2200301 i 4500
001 NSK01001076634
003 HR-ZaNSK
005 20201006162104.0
007 ta
008 201006s2017 ci d | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)001076634 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 338.48  |2 2011 
080 1 |a 004  |2 2011 
100 1 |a Dutta, Sabyasachi  |4 aut 
245 1 0 |a Factors affecting customer satisfaction of online travel agencies in India /  |c Sabyasachi Dutta, Ram Kumar Chauhan, Kavita Chauhan. 
300 |b Graf. prikazi. 
504 |a Bibliografija: str. 276. 
653 0 |a Tržište putovanja  |a Internetske putničke agencije  |a E-trgovina  |a Zadovoljstvo kupaca  |a Vjernost kupaca 
653 5 |a Indija 
700 1 |a Chauhan, Ram Kumar  |4 aut 
700 1 |a Chauhan, Kavita  |4 aut 
773 0 |t Tourism and hospitality management  |x 1330-7533  |g 23 (2017), 2 ; str. 267-277  |w nsk.(HR-ZaNSK)000168490 
981 |b B19/17 
998 |a sapo2010 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/189301  |y Elektronička verzija članka