|
|
|
|
LEADER |
01010naa a2200277 i 4500 |
001 |
NSK01001076745 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20201007145154.0 |
007 |
ta |
008 |
201007s2017 ci | |0|| ||ita |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001076745
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a ita
|b hrv
|b eng
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 37
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Radolović, Debora
|4 aut
|
245 |
1 |
3 |
|a La riforma della scuola italiana quale modello per la riforma curricolare in Croazia /
|c Debora Radolović.
|
504 |
|
|
|a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija i elektronički izvori: str. 121-122.
|
504 |
|
|
|a Sažetak ; Summary.
|
653 |
|
0 |
|a Talijanska škola
|a Školska reforma
|a Kurikularna reforma
|a Autonomija
|a Kreativnost
|a Razvoj
|
653 |
|
5 |
|a Hrvatska
|
773 |
0 |
|
|t Studia Polensia
|x 1848-4905
|g 6 (2017), 1 ; str. 115-122
|w nsk.(HR-ZaNSK)000806286
|
981 |
|
|
|b B19/17
|
998 |
|
|
|b sapo2010
|
856 |
4 |
1 |
|u https://hrcak.srce.hr/198587
|y Elektronička verzija članka
|