Osjetilni marketing i njegov utjecaj na ponašanje potrošača prilikom kupnje

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001078240/Details
Matična publikacija: Tradicionalno savjetovanje "Ekonomska politika Hrvatske u 2018."
str. 302-319
Glavni autori: Vuković, Dijana, ekonomistica, 1968- (Author), Pofuk, Maja, Hunjet, Anica
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
LEADER 00976naa a2200277 i 4500
001 NSK01001078240
003 HR-ZaNSK
005 20201021085105.0
007 ta
008 201021s2017 ci | |0|| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)001078240 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 33  |2 2011 
100 1 |a Vuković, Dijana,  |c ekonomistica,  |d 1968-  |4 aut 
245 1 0 |a Osjetilni marketing i njegov utjecaj na ponašanje potrošača prilikom kupnje /  |c Dijana Vuković, Maja Pofuk, Anica Hunjet. 
504 |a Bibliografija: 18 jed.; bibliografske bilješke. 
504 |a Abstract. 
653 0 |a Osjetilni marketing  |a Kupnja  |a Ponašenje potrošača  |a Doživljaj 
700 1 |a Pofuk, Maja  |4 aut 
700 1 |a Hunjet, Anica  |4 aut 
773 0 |t Tradicionalno savjetovanje "Ekonomska politika Hrvatske u 2018."  |z 9789532621075  |g str. 302-319  |w nsk.(HR-ZaNSK)000987758 
981 |b B20/17 
998 |a lblo2010