Analiza konceptualnih mapa uz udžbenike u svrhu utvrđivanja mogućih konceptualnih poveznica za olakšano razumijevanje procesa razmnožavanja
Cilj ovog istraživanja je analiza konceptualnih mapa uz udžbenike Biologije za osnovnu školu u svrhu utvrđivanja mogućih konceptualnih poveznica za olakšano učenje. U ranijem istraživanju utvrđeno je postojanje problema kod usvojenosti koncepta razmnožavanje te su kao najizraženije uočene miskoncepc...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001079288 |
---|---|
Matična publikacija: |
Educatio biologiae (2019), 5 ; str. 48-67 |
Glavni autori: | Golubić, Monika (Author), Begić, Valerija, Radanović, Ines |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.32633/eb.5.4 Hrčak |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.32633/eb.5.4Hrčak