Navike učenika u samovrednovanju postignuća učenja

Istraživanje je provedeno s ciljem utvrđivanja navika samovrednovanja postignuća kod učenika srednje škole i uočavanja razlika učenika u navikama samovrednovanja s obzirom na spol i školski uspjeh. Istraživanje se provelo školske godine 2018./2019. na uzorku od 61 učenika trećih razreda jedne osječk...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001079291/Details
Matična publikacija: Educatio biologiae
(2019), 5 ; str. 1-16
Glavni autori: Labak, Irena (Author), Kligl, Ines
Vrsta građe: e-članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.32633/eb.5.1
Hrčak
LEADER 03352naa a22003854i 4500
001 NSK01001079291
003 HR-ZaNSK
005 20201117114426.0
006 m d
007 cr||||||||||||
008 201030s2019 ci d |o |0|| ||hrv
024 7 |2 doi  |a 10.32633/eb.5.1 
035 |a (HR-ZaNSK)001079291 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 37  |2 2011 
080 1 |a 159.9  |2 2011 
100 1 |a Labak, Irena  |4 aut 
245 1 0 |a Navike učenika u samovrednovanju postignuća učenja  |h [Elektronička građa]  |c Irena Labak, Ines Kligl. 
300 |b Graf. prikazi. 
500 |a Prilozi: str. 10-12. 
504 |a Bibliografija: 34 jed. 
504 |a Sažetak ; Prošireni sažetak na engl. jeziku. 
520 |a Istraživanje je provedeno s ciljem utvrđivanja navika samovrednovanja postignuća kod učenika srednje škole i uočavanja razlika učenika u navikama samovrednovanja s obzirom na spol i školski uspjeh. Istraživanje se provelo školske godine 2018./2019. na uzorku od 61 učenika trećih razreda jedne osječke gimnazije. Provedena je pisana provjera znanja i anketa. U pisanoj provjeri znanja usporedio se očekivan i ostvaren broj bodova radi objektivne prosudbe učeničke sposobnosti samoprocjene postignuća. Subjektivan doživljaj sposobnosti točne samoprocjene postignuća kao i ostale navike samovrednovanja utvrđene su anketom. Provedenim istraživanjem je utvrđen nesklad između ostvarenog i očekivanog uspjeha, kao i nesklad između percipirane i stvarne sposobnosti točne samoprocjene vlastitog uspjeha. Učenici precjenjuju svoj uspjeh i vlastite mogućosti samoprocjene znanja. Također je utvrđeno da postoji svijest o važnosti samovredovanja, ali im nedostaju navike i iskustvo u toj vještini. 
520 |a The aim of the research is to determine the self-assessment habits of high school students and to determine whether the students differ in self-assessment habits with regard to sex and school success. The research was performed during the 2018/2019 school year on the sample of 61 third-grade high school students from one gymnasium in Osijek. A written exam and a questionnaire were conducted. In the exam, the expected and achieved scores were compared in order to objectively assess the student's self-assessment of school achievement. Subjective experience of the ability to accurately self-assess achievement as well as other habits of self-assessment were determined by the questionnaire. The research identified a discrepancy between achieved and expected success, as well as a discrepancy between the perceived and actual ability to accurately self-assess one's own success. Students overestimate their success and their own ability to self-assess knowledge. It was also found that there was an awareness of the importance of self-assessment, but students lack habits and experience in this skill. 
653 0 |a Učenje  |a Samovrednovanje  |a Samorefleksija  |a Povratne informacije  |a Vrednovanje 
700 1 |a Kligl, Ines  |4 aut 
773 0 |t Educatio biologiae  |x 1849-6520  |g (2019), 5 ; str. 1-16  |w nsk.(HR-ZaNSK)000898400 
981 |b Be2019  |b B05/19 
998 |b tino2011 
856 4 0 |u https://doi.org/10.32633/eb.5.1 
856 4 0 |u https://hrcak.srce.hr/237760  |y Hrčak 
856 4 1 |y Digitalna.nsk.hr