Navike učenika u samovrednovanju postignuća učenja
Istraživanje je provedeno s ciljem utvrđivanja navika samovrednovanja postignuća kod učenika srednje škole i uočavanja razlika učenika u navikama samovrednovanja s obzirom na spol i školski uspjeh. Istraživanje se provelo školske godine 2018./2019. na uzorku od 61 učenika trećih razreda jedne osječk...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001079291/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Educatio biologiae (2019), 5 ; str. 1-16 |
Glavni autori: | Labak, Irena (Author), Kligl, Ines |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.32633/eb.5.1 Hrčak |
LEADER | 03352naa a22003854i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | NSK01001079291 | ||
003 | HR-ZaNSK | ||
005 | 20201117114426.0 | ||
006 | m d | ||
007 | cr|||||||||||| | ||
008 | 201030s2019 ci d |o |0|| ||hrv | ||
024 | 7 | |2 doi |a 10.32633/eb.5.1 | |
035 | |a (HR-ZaNSK)001079291 | ||
040 | |a HR-ZaNSK |b hrv |c HR-ZaNSK |e ppiak | ||
041 | 0 | |a hrv |b hrv |b eng | |
042 | |a croatica | ||
044 | |a ci |c hr | ||
080 | 1 | |a 37 |2 2011 | |
080 | 1 | |a 159.9 |2 2011 | |
100 | 1 | |a Labak, Irena |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Navike učenika u samovrednovanju postignuća učenja |h [Elektronička građa] |c Irena Labak, Ines Kligl. |
300 | |b Graf. prikazi. | ||
500 | |a Prilozi: str. 10-12. | ||
504 | |a Bibliografija: 34 jed. | ||
504 | |a Sažetak ; Prošireni sažetak na engl. jeziku. | ||
520 | |a Istraživanje je provedeno s ciljem utvrđivanja navika samovrednovanja postignuća kod učenika srednje škole i uočavanja razlika učenika u navikama samovrednovanja s obzirom na spol i školski uspjeh. Istraživanje se provelo školske godine 2018./2019. na uzorku od 61 učenika trećih razreda jedne osječke gimnazije. Provedena je pisana provjera znanja i anketa. U pisanoj provjeri znanja usporedio se očekivan i ostvaren broj bodova radi objektivne prosudbe učeničke sposobnosti samoprocjene postignuća. Subjektivan doživljaj sposobnosti točne samoprocjene postignuća kao i ostale navike samovrednovanja utvrđene su anketom. Provedenim istraživanjem je utvrđen nesklad između ostvarenog i očekivanog uspjeha, kao i nesklad između percipirane i stvarne sposobnosti točne samoprocjene vlastitog uspjeha. Učenici precjenjuju svoj uspjeh i vlastite mogućosti samoprocjene znanja. Također je utvrđeno da postoji svijest o važnosti samovredovanja, ali im nedostaju navike i iskustvo u toj vještini. | ||
520 | |a The aim of the research is to determine the self-assessment habits of high school students and to determine whether the students differ in self-assessment habits with regard to sex and school success. The research was performed during the 2018/2019 school year on the sample of 61 third-grade high school students from one gymnasium in Osijek. A written exam and a questionnaire were conducted. In the exam, the expected and achieved scores were compared in order to objectively assess the student's self-assessment of school achievement. Subjective experience of the ability to accurately self-assess achievement as well as other habits of self-assessment were determined by the questionnaire. The research identified a discrepancy between achieved and expected success, as well as a discrepancy between the perceived and actual ability to accurately self-assess one's own success. Students overestimate their success and their own ability to self-assess knowledge. It was also found that there was an awareness of the importance of self-assessment, but students lack habits and experience in this skill. | ||
653 | 0 | |a Učenje |a Samovrednovanje |a Samorefleksija |a Povratne informacije |a Vrednovanje | |
700 | 1 | |a Kligl, Ines |4 aut | |
773 | 0 | |t Educatio biologiae |x 1849-6520 |g (2019), 5 ; str. 1-16 |w nsk.(HR-ZaNSK)000898400 | |
981 | |b Be2019 |b B05/19 | ||
998 | |b tino2011 | ||
856 | 4 | 0 | |u https://doi.org/10.32633/eb.5.1 |
856 | 4 | 0 | |u https://hrcak.srce.hr/237760 |y Hrčak |
856 | 4 | 1 | |y Digitalna.nsk.hr |