|
|
|
|
LEADER |
01036naa a2200301 i 4500 |
001 |
NSK01001082184 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20201125100835.0 |
007 |
ta |
008 |
201125s2018 ci ad | |0|| ||hrv |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001082184
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a hrv
|b eng
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 37
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 376
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Zrilić, Smiljana
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Razlikovni kurikulum kao pretpostavka uspješne inkluzije /
|c Smiljana Zrilić.
|
300 |
|
|
|b Ilustr., graf. prikazi.
|
500 |
|
|
|a Bilješke uz tekst.
|
504 |
|
|
|a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija: str. 178-179.
|
504 |
|
|
|a Abstract.
|
653 |
|
0 |
|a Učenici s posebnim potrebama
|a Integracija
|a Ikluzija
|a Diferencirani kurikulum
|a Kompetencije učitelja
|
773 |
0 |
|
|t Magistra Iadertina
|x 1846-3606
|g 13 (2018), 1 ; str. 161-180
|w nsk.(HR-ZaNSK)000624392
|
981 |
|
|
|b B04/18
|
998 |
|
|
|b migo2011
|
856 |
4 |
1 |
|u https://hrcak.srce.hr/217840
|y Elektronička verzija članka
|