Osmišljavanje inkluzivnoga odgojno-obrazovnog procesa

O umijeću, kao i o samoprocjeni stvaranja inkluzivnoga ozračja ovisi koliko će potencijali sudionika odgojno-obrazovnoga procesa biti iskorišteni. Obogaćivanje, nadogradnja i samoevaluacija kompetencija odgojitelja i učitelja, između ostaloga, odnosi se na planiranje, pripremanje, stručno usavršavan...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001084721
Matična publikacija: Nova prisutnost (Online)
18 (2020), 3 ; str. 547-560
Glavni autori: Kudek Mirošević, Jasna (Author), Tot, Daria, Jurčević-Lozančić, Anka
Vrsta građe: e-članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.31192/np.18.3.8
Hrčak

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

https://doi.org/10.31192/np.18.3.8
Hrčak