Osmišljavanje inkluzivnoga odgojno-obrazovnog procesa
O umijeću, kao i o samoprocjeni stvaranja inkluzivnoga ozračja ovisi koliko će potencijali sudionika odgojno-obrazovnoga procesa biti iskorišteni. Obogaćivanje, nadogradnja i samoevaluacija kompetencija odgojitelja i učitelja, između ostaloga, odnosi se na planiranje, pripremanje, stručno usavršavan...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001084721 |
---|---|
Matična publikacija: |
Nova prisutnost (Online) 18 (2020), 3 ; str. 547-560 |
Glavni autori: | Kudek Mirošević, Jasna (Author), Tot, Daria, Jurčević-Lozančić, Anka |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.31192/np.18.3.8 Hrčak |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.31192/np.18.3.8Hrčak