Inkluzivno obrazovanje i dimenzija jednakosti u nastavi vjeronauka
Inkluzivna škola rezultat je različitih djelovanja društva. Da bi djeca s teškoćama u razvoju bila uspješno uključena u obrazovnu praksu, važno je razviti svijest djece o prihvaćanju i poštivanju različitosti. Pretraživanjem relevantne literature u radu prikazane su zakonske odredbe vezane uz odgoj...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001084823 |
---|---|
Matična publikacija: |
Nova prisutnost (Online) 18 (2020), 1 ; str. 73-86 |
Glavni autori: | Krampač-Grljušić, Aleksandra (Author), Adžić, Dalibor, Gvozdanović Debeljak, Aleksandra |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.31192/np.18.1.6 Hrčak |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.31192/np.18.1.6Hrčak