Inkluzivno obrazovanje i dimenzija jednakosti u nastavi vjeronauka

Inkluzivna škola rezultat je različitih djelovanja društva. Da bi djeca s teškoćama u razvoju bila uspješno uključena u obrazovnu praksu, važno je razviti svijest djece o prihvaćanju i poštivanju različitosti. Pretraživanjem relevantne literature u radu prikazane su zakonske odredbe vezane uz odgoj...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001084823
Matična publikacija: Nova prisutnost (Online)
18 (2020), 1 ; str. 73-86
Glavni autori: Krampač-Grljušić, Aleksandra (Author), Adžić, Dalibor, Gvozdanović Debeljak, Aleksandra
Vrsta građe: e-članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.31192/np.18.1.6
Hrčak

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

https://doi.org/10.31192/np.18.1.6
Hrčak