|
|
|
|
LEADER |
01045naa a2200301 i 4500 |
001 |
NSK01001085355 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20201218143916.0 |
007 |
ta |
008 |
201218s2018 ci a | |0|| ||eng |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001085355
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b hrv
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 37
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Rački, Željko,
|c psiholog
|4 aut
|
245 |
1 |
2 |
|a A longitudinal study of the social nature of the construct of giftedness in adulthood /
|c Željko Rački, Alma Škugor, Marija Sablić.
|
300 |
|
|
|b Ilustr.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: str. 278-280.
|
504 |
|
|
|a Sažetak.
|
653 |
|
0 |
|a Učitelji
|a Darovitost
|a Obrazovanje učitelja
|a Profesionalni razvoj
|
700 |
1 |
|
|a Škugor, Alma
|4 aut
|
700 |
1 |
|
|a Sablić, Marija
|4 aut
|
773 |
0 |
|
|t Društvena istraživanja (Zagreb)
|x 1330-0288
|g 27 (2018), 2(140) ; str. 261-280
|w nsk.(HR-ZaNSK)000012580
|
981 |
|
|
|b B05/18
|
998 |
|
|
|b migo2012
|
856 |
4 |
1 |
|u https://hrcak.srce.hr/202681
|y Elektronička verzija članka
|