Inclusion and obstacles in the Swedish social pedagogical context

The general perspective on social pedagogy and research emphasises the importance of recognising the various identities that are actualised and re-actualised during interpersonal interactions in the various social contexts in which the individual acts or is expected to act. The purpose of the presen...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001088689
Matična publikacija: Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (Online)
56 (2020), 1 ; str. 1-18
Glavni autori: Basic, Goran (Author), Matsuda, Yaka
Vrsta građe: e-članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.31299/hrri.56.1.1
Hrčak

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

https://doi.org/10.31299/hrri.56.1.1
Hrčak