Inclusion and obstacles in the Swedish social pedagogical context
The general perspective on social pedagogy and research emphasises the importance of recognising the various identities that are actualised and re-actualised during interpersonal interactions in the various social contexts in which the individual acts or is expected to act. The purpose of the presen...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001088689 |
---|---|
Matična publikacija: |
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (Online) 56 (2020), 1 ; str. 1-18 |
Glavni autori: | Basic, Goran (Author), Matsuda, Yaka |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | eng |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.31299/hrri.56.1.1 Hrčak |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.31299/hrri.56.1.1Hrčak