|
|
|
|
LEADER |
01074naa a2200301 i 4500 |
001 |
NSK01001089345 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20210204121159.0 |
007 |
ta |
008 |
210204s2018 ci | |0|| ||hrv |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001089345
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a hrv
|b eng
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 37
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 57
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Garašić, Diana
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Osvrt na aktualne nastavne programe učenja biologije /
|c Diana Garašić, Ines Radanović, Žaklin Lukša.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: str. 173-177.
|
504 |
|
|
|a Abstract.
|
653 |
|
0 |
|a Osnovne škole
|a Nastavni predmeti
|a Priroda
|a Biologija
|a Nastavni programi
|a Sadržajna usmjerenost učenja
|a Vanjsko vrednovanje
|a Novi kurikulum
|
700 |
1 |
|
|a Radanović, Ines
|4 aut
|
700 |
1 |
|
|a Lukša, Žaklin
|4 aut
|
773 |
0 |
|
|t Napredak (Zagreb. 1991)
|x 1330-0059
|g 159 (2018), 1/2 ; str. 159-178
|w nsk.(HR-ZaNSK)000000620
|
981 |
|
|
|b B07/18
|
998 |
|
|
|b migo2102
|
856 |
4 |
1 |
|u https://hrcak.srce.hr/202780
|y Elektronička verzija članka
|