A model for explaining student achievement in Social studies course

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001090293/Details
Matična publikacija: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (Tisak)
20 (2018), 3 ; str. 939-971
Glavni autori: Çalışkan, Hüseyin (Author), Uzunkol, Ebru
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
hrv
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01278naa a2200313 i 4500
001 NSK01001090293
003 HR-ZaNSK
005 20210211152400.0
007 ta
008 210211s2018 ci d | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)001090293 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 1 |a eng  |a hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 37  |2 2011 
080 1 |a 316  |2 2011 
100 1 |a Çalışkan, Hüseyin  |4 aut  |9 HR-ZaNSK 
245 1 2 |a A model for explaining student achievement in Social studies course =  |b Model za interpretaciju postignuća učenika u predmetu Društvene znanosti /  |c Hüseyin Çalışkan, Ebru Uzunkol. 
246 3 1 |a Model za interpretaciju postignuća učenika u predmetu Društvene znanosti 
300 |b Graf. prikazi. 
504 |a Bibliografija i elektronički izvori: str. 953-958. 
546 |a Tekst na hrv. jeziku: str. 959-971. 
653 0 |a Društvene znanosti  |a Stil učenja  |a Strategije učenja  |a Stavovi  |a Učenička postignuća 
700 1 |a Uzunkol, Ebru  |4 aut  |9 HR-ZaNSK 
773 0 |t Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (Tisak)  |x 1848-5189  |g 20 (2018), 3 ; str. 939-971  |w nsk.(HR-ZaNSK)000797834 
981 |b B08/18 
998 |b sapo2102 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/207416  |y Elektronička verzija članka