A model for explaining student achievement in Social studies course
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001090293/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (Tisak) 20 (2018), 3 ; str. 939-971 |
Glavni autori: | Çalışkan, Hüseyin (Author), Uzunkol, Ebru |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | eng hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
Elektronička verzija članka |
LEADER | 01278naa a2200313 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | NSK01001090293 | ||
003 | HR-ZaNSK | ||
005 | 20210211152400.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 210211s2018 ci d | |0|| ||eng | ||
035 | |a (HR-ZaNSK)001090293 | ||
040 | |a HR-ZaNSK |b hrv |c HR-ZaNSK |e ppiak | ||
041 | 1 | |a eng |a hrv | |
042 | |a croatica | ||
044 | |a ci |c hr | ||
080 | 1 | |a 37 |2 2011 | |
080 | 1 | |a 316 |2 2011 | |
100 | 1 | |a Çalışkan, Hüseyin |4 aut |9 HR-ZaNSK | |
245 | 1 | 2 | |a A model for explaining student achievement in Social studies course = |b Model za interpretaciju postignuća učenika u predmetu Društvene znanosti / |c Hüseyin Çalışkan, Ebru Uzunkol. |
246 | 3 | 1 | |a Model za interpretaciju postignuća učenika u predmetu Društvene znanosti |
300 | |b Graf. prikazi. | ||
504 | |a Bibliografija i elektronički izvori: str. 953-958. | ||
546 | |a Tekst na hrv. jeziku: str. 959-971. | ||
653 | 0 | |a Društvene znanosti |a Stil učenja |a Strategije učenja |a Stavovi |a Učenička postignuća | |
700 | 1 | |a Uzunkol, Ebru |4 aut |9 HR-ZaNSK | |
773 | 0 | |t Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (Tisak) |x 1848-5189 |g 20 (2018), 3 ; str. 939-971 |w nsk.(HR-ZaNSK)000797834 | |
981 | |b B08/18 | ||
998 | |b sapo2102 | ||
856 | 4 | 1 | |u https://hrcak.srce.hr/207416 |y Elektronička verzija članka |