The role of a kindergarten teacher mentor from the students’ perspective

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001090661/Details
Matična publikacija: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje. Specijalno izdanje (Tisak)
20 (2018), spec. ed. 3 ; str. 311-319
Glavni autori: Jurčević-Lozančić, Anka (Author), Rogulj, Edita
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01249naa a2200313 i 4500
001 NSK01001090661
003 HR-ZaNSK
005 20210217141924.0
007 ta
008 210215s2018 ci d | |1|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)001090661 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 379  |2 2011 
080 1 |a 373  |2 2011 
100 1 |a Jurčević-Lozančić, Anka  |4 aut 
245 1 4 |a The role of a kindergarten teacher mentor from the students’ perspective /  |c Anka Jurčević Lozančić, Edita Rogulj. 
300 |b Graf. prikazi. 
500 |a 69. svjetska konferencija OMEP-a "Early Childhood Relationships : The Foundation for a Sustainable Future". 
504 |a Bibliografija i elektronički izvori: str. 317-318. 
504 |a Sažetak. 
653 0 |a Odgajatelj mentor  |a Profesionalni razvoj  |a Stručno-pedagoška praksa  |a Kvaliteta obrazovanja  |a Studenti 
700 1 |a Rogulj, Edita  |4 aut 
773 0 |t Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje. Specijalno izdanje (Tisak)  |x 1848-5650  |g 20 (2018), spec. ed. 3 ; str. 311-319  |w nsk.(HR-ZaNSK)000811765 
981 |b B08/18 
998 |b sapo2102 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/224094  |y Elektronička verzija članka