|
|
|
|
LEADER |
01249naa a2200313 i 4500 |
001 |
NSK01001090661 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20210217141924.0 |
007 |
ta |
008 |
210215s2018 ci d | |1|| ||eng |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001090661
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b hrv
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 379
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 373
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Jurčević-Lozančić, Anka
|4 aut
|
245 |
1 |
4 |
|a The role of a kindergarten teacher mentor from the students’ perspective /
|c Anka Jurčević Lozančić, Edita Rogulj.
|
300 |
|
|
|b Graf. prikazi.
|
500 |
|
|
|a 69. svjetska konferencija OMEP-a "Early Childhood Relationships : The Foundation for a Sustainable Future".
|
504 |
|
|
|a Bibliografija i elektronički izvori: str. 317-318.
|
504 |
|
|
|a Sažetak.
|
653 |
|
0 |
|a Odgajatelj mentor
|a Profesionalni razvoj
|a Stručno-pedagoška praksa
|a Kvaliteta obrazovanja
|a Studenti
|
700 |
1 |
|
|a Rogulj, Edita
|4 aut
|
773 |
0 |
|
|t Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje. Specijalno izdanje (Tisak)
|x 1848-5650
|g 20 (2018), spec. ed. 3 ; str. 311-319
|w nsk.(HR-ZaNSK)000811765
|
981 |
|
|
|b B08/18
|
998 |
|
|
|b sapo2102
|
856 |
4 |
1 |
|u https://hrcak.srce.hr/224094
|y Elektronička verzija članka
|