The antecedents and consequences of customer satisfaction in tourism

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001091889/Details
Matična publikacija: Tourism and hospitality management
24 (2018), 1 ; str. 151-183
Glavni autori: Sánchez Rebull, Maria Victoria (Author), Rudchenko, Veronika, Martín, Juan Carlos
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01139naa a2200289 i 4500
001 NSK01001091889
003 HR-ZaNSK
005 20210225170601.0
007 ta
008 210225s2018 ci d | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)001091889 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 338.48  |2 2011 
080 1 |a 159.9  |2 2011 
100 1 |a Sánchez Rebull, Maria Victoria  |4 aut 
245 1 4 |a The antecedents and consequences of customer satisfaction in tourism :  |b a systematic literature review /  |c María-Victoria Sánchez-Rebull, Veronika Rudchenko, Juan-Carlos Martín. 
300 |b Graf. prikazi. 
504 |a Bibliografija i elektronički izvori: str. 173-182. 
653 0 |a Zadovoljstvo kupaca  |a Turizam  |a Prethodnice  |a Posljedice  |a Sustavni pregled literature 
700 1 |a Rudchenko, Veronika  |4 aut  |9 HR-ZaNSK 
700 1 |a Martín, Juan Carlos  |4 aut 
773 0 |t Tourism and hospitality management  |x 1330-7533  |g 24 (2018), 1 ; str. 151-183  |w nsk.(HR-ZaNSK)000168490 
981 |b B08/18 
998 |b sapo2102 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/191072  |y Elektronička verzija članka