|
|
|
|
LEADER |
00998naa a2200301 i 4500 |
001 |
NSK01001092323 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20210302164124.0 |
007 |
ta |
008 |
210302s2018 ci d | |0|| ||hrv |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001092323
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a hrv
|b eng
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 37
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 616
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 34
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Martan, Valentina
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Pregled istraživanja inkluzivnog odgoja i obrazovanja iz perspektive učitelja i studenata /
|c Valentina Martan.
|
300 |
|
|
|b Graf. prikazi.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija i elektronički izvori: 70 jed.
|
504 |
|
|
|a Abstract.
|
653 |
|
0 |
|a Učenici s teškoćama
|a Stavovi
|a Inkluzija
|a Učitelji
|a Osposobljenost
|
773 |
0 |
|
|t Školski vjesnik
|x 0037-654X
|g 67 (2018), 2 ; str. 265-284
|w nsk.(HR-ZaNSK)000000625
|
981 |
|
|
|b B08/18
|
998 |
|
|
|b sapo2103
|
856 |
4 |
1 |
|u https://hrcak.srce.hr/216729
|y Elektronička verzija članka
|