Brand and consumer characteristics as drivers of behaviour towards global and local brands

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001093570/Details
Matična publikacija: Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci
36 (2018), 2 ; str. 619-645
Glavni autori: Šapić, Srđan (Author), Kocić, Milan, Filipović, Jovana
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01121naa a2200301 i 4500
001 NSK01001093570
003 HR-ZaNSK
005 20210312115028.0
007 ta
008 210312s2018 ci d | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)001093570 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 658  |2 2011 
100 1 |a Šapić, Srđan  |4 aut 
245 1 0 |a Brand and consumer characteristics as drivers of behaviour towards global and local brands /  |c Srđan Šapić, Milan Kocić, Jovana Filipović. 
300 |b Graf. prikazi. 
504 |a Bibliografija: str. 638-644. 
504 |a Sažetak. 
653 0 |a Globalni brand  |a Lokalni brand  |a Kvaliteta robne marke  |a Prestiž  |a Etnocentrizam  |a Stavovi i namjere potrošača 
700 1 |a Kocić, Milan  |4 aut  |9 HR-ZaNSK 
700 1 |a Filipović, Jovana  |4 aut  |9 HR-ZaNSK 
773 0 |t Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci  |x 1331-8004  |g 36 (2018), 2 ; str. 619-645  |w nsk.(HR-ZaNSK)000226186 
981 |b B09/18 
998 |b sapo2103 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/213581  |y Elektronička verzija članka