Statistika u nastavi matematike u osnovnoj školi
Razvoj kritičkog i analitičkog mišljenja je jedan od odgojno obrazovnih ciljeva poučavanja matematike. Statistika je pogodan alat za pomoć pri ostvarenju tog cilja no nastavni plan i program matematike za osnovnu školu predviđa prvi susret sa statistikom tek u sedmom razredu osnovne škole. Anketa pr...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001094657/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Acta mathematica Spalatensia. Series didactica (Online) 3 (2020), 3 ; str. 1-12 |
Glavni autor: | Nađ, Ivan, matematičar (Author) |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.32817/amssd.3.3.1 Acta mathematica Spalatensia. Series didactica (Online) Hrčak |
LEADER | 02223naa a22003614i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | NSK01001094657 | ||
003 | HR-ZaNSK | ||
005 | 20210323151437.0 | ||
006 | m d | ||
007 | cr|||||||||||| | ||
008 | 210319s2020 ci d |o |0|| ||hrv | ||
024 | 7 | |2 doi |a 10.32817/amssd.3.3.1 | |
035 | |a (HR-ZaNSK)001094657 | ||
040 | |a HR-ZaNSK |b hrv |c HR-ZaNSK |e ppiak | ||
041 | 0 | |a hrv |b hrv | |
042 | |a croatica | ||
044 | |a ci |c hr | ||
080 | 1 | |a 51 |2 2011 | |
080 | 1 | |a 37 |2 2011 | |
100 | 1 | |a Nađ, Ivan, |c matematičar |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Statistika u nastavi matematike u osnovnoj školi |h [Elektronička građa] : |b trenutni status i promjene koje donosi kurikularna reforma / |c Ivan Nađ. |
300 | |b Graf. prikazi. | ||
504 | |a Bibliografija: 9 jed. | ||
504 | |a Sažetak. | ||
520 | |a Razvoj kritičkog i analitičkog mišljenja je jedan od odgojno obrazovnih ciljeva poučavanja matematike. Statistika je pogodan alat za pomoć pri ostvarenju tog cilja no nastavni plan i program matematike za osnovnu školu predviđa prvi susret sa statistikom tek u sedmom razredu osnovne škole. Anketa provedena među učiteljima matematike je pokazala da često vrlo malo pažnje pridaju poučavanju statistike, ponajviše zbog velikog broja ostalih sadržaja koje moraju odraditi s učenicima. Kurikularna reforma je donijela određene promjene i poučavanje statistike je raslojeno po svim razredima osnovne škole, od piktograma u prvom razredu do analitičkog rješavanja složenijih problema koristeći statistiku u osmom razredu. U članku se raspravlja o nekim problemima, predlažu rješenja, detaljnije/dodatne razrade, ali i dodatni (prošireni) sadržaji te prijedlozi za njihovo ostvarivanje. | ||
653 | 0 | |a Statistika |a Matematika |a Nastava matematike |a Kurikularna reforma | |
773 | 0 | |t Acta mathematica Spalatensia. Series didactica (Online) |x 2623-5803 |g 3 (2020), 3 ; str. 1-12 |w nsk.(HR-ZaNSK)000996125 | |
981 | |b Be2020 |b B02/20 | ||
998 | |b tino2103 | ||
856 | 4 | 0 | |u https://doi.org/10.32817/amssd.3.3.1 |
856 | 4 | 0 | |u https://amas.pmfst.unist.hr/amsd/show_paper.php?id=40 |y Acta mathematica Spalatensia. Series didactica (Online) |
856 | 4 | 0 | |u https://hrcak.srce.hr/238595 |y Hrčak |
856 | 4 | 1 | |y Digitalna.nsk.hr |