Statistika u nastavi matematike u osnovnoj školi

Razvoj kritičkog i analitičkog mišljenja je jedan od odgojno obrazovnih ciljeva poučavanja matematike. Statistika je pogodan alat za pomoć pri ostvarenju tog cilja no nastavni plan i program matematike za osnovnu školu predviđa prvi susret sa statistikom tek u sedmom razredu osnovne škole. Anketa pr...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001094657/Details
Matična publikacija: Acta mathematica Spalatensia. Series didactica (Online)
3 (2020), 3 ; str. 1-12
Glavni autor: Nađ, Ivan, matematičar (Author)
Vrsta građe: e-članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.32817/amssd.3.3.1
Acta mathematica Spalatensia. Series didactica (Online)
Hrčak
LEADER 02223naa a22003614i 4500
001 NSK01001094657
003 HR-ZaNSK
005 20210323151437.0
006 m d
007 cr||||||||||||
008 210319s2020 ci d |o |0|| ||hrv
024 7 |2 doi  |a 10.32817/amssd.3.3.1 
035 |a (HR-ZaNSK)001094657 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 51  |2 2011 
080 1 |a 37  |2 2011 
100 1 |a Nađ, Ivan,  |c matematičar  |4 aut 
245 1 0 |a Statistika u nastavi matematike u osnovnoj školi  |h [Elektronička građa] :  |b trenutni status i promjene koje donosi kurikularna reforma /  |c Ivan Nađ. 
300 |b Graf. prikazi. 
504 |a Bibliografija: 9 jed. 
504 |a Sažetak. 
520 |a Razvoj kritičkog i analitičkog mišljenja je jedan od odgojno obrazovnih ciljeva poučavanja matematike. Statistika je pogodan alat za pomoć pri ostvarenju tog cilja no nastavni plan i program matematike za osnovnu školu predviđa prvi susret sa statistikom tek u sedmom razredu osnovne škole. Anketa provedena među učiteljima matematike je pokazala da često vrlo malo pažnje pridaju poučavanju statistike, ponajviše zbog velikog broja ostalih sadržaja koje moraju odraditi s učenicima. Kurikularna reforma je donijela određene promjene i poučavanje statistike je raslojeno po svim razredima osnovne škole, od piktograma u prvom razredu do analitičkog rješavanja složenijih problema koristeći statistiku u osmom razredu. U članku se raspravlja o nekim problemima, predlažu rješenja, detaljnije/dodatne razrade, ali i dodatni (prošireni) sadržaji te prijedlozi za njihovo ostvarivanje. 
653 0 |a Statistika  |a Matematika  |a Nastava matematike  |a Kurikularna reforma 
773 0 |t Acta mathematica Spalatensia. Series didactica (Online)  |x 2623-5803  |g 3 (2020), 3 ; str. 1-12  |w nsk.(HR-ZaNSK)000996125 
981 |b Be2020  |b B02/20 
998 |b tino2103 
856 4 0 |u https://doi.org/10.32817/amssd.3.3.1 
856 4 0 |u https://amas.pmfst.unist.hr/amsd/show_paper.php?id=40  |y Acta mathematica Spalatensia. Series didactica (Online) 
856 4 0 |u https://hrcak.srce.hr/238595  |y Hrčak 
856 4 1 |y Digitalna.nsk.hr